24 Aralık 2013 Salı

Benim için Üzülme 46. Bölüm izle

Benim için Üzülme 46. Bölüm izle DiziFilmiHDizle.Com üzerinde yayınlanmış durumdadır. Keyifle izleyebilirsiniz.


Benim için Üzülme 46. Bölüm izle izlemek için tıklayınız


Benim için Üzülme 46. Bölüm izle

Benim için Üzülme 46. Bölüm izle


Şahin'le beraber çalışmaya başlayan Harun'un ilk işi, Niyazi'nin balıklarını satmasına engel olmak olur. Harun'un planlarına karşı Niyazi'nin de bir planı vardır. Bu esnada Buke, teyzesinin kızının evlilik haberini alır. Harun, Davut ve Buke'yi Kars'a götürür. Melahat, Sinan'ın gönderdiği mektubu Bahar'a ulaştırmaya çalışırken Bahar'ın Şahin'e döndüğünü öğrenir. Buke, Kars'ta teyzesinin kızının çok mutsuz olduğunu görür. Niyazi'lerin balıklarını satmayı başardığını öğrenen Harun'un bir sonraki hamlesi daha yıkıcı olacaktır.

Benim için Üzülme 46. Bölüm yayınlandı. Benim için Üzülme 46. Bölüm de izleyeceğiniz gibi heyecanlı dadikalar sizleri beklemektedir. Benim için Üzülme 46. Bölüm izlemek için hazır olun ve dizinin keyfine varın. Yerli dizi izlemek için bizi tercih etmeye devam edin.

Benim için Üzülme 46. Bölüm izle izlemek için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder