21 Ocak 2014 Salı

Benim için Üzülme 49. Bölüm izle

Benim için Üzülme 49. Bölüm izle DiziFilmiHDizle.Com üzerinde yayınlanmış durumdadır. Keyifle izleyebilirsiniz.


Benim için Üzülme 49. Bölüm izle izlemek için tıklayınız


Benim için Üzülme 49. Bölüm izle

Benim için Üzülme 49. Bölüm izle


Niyazi Harun'u vurduktan sonra Buke'nin de isteğiyle kaçar. Niyazi gizlice ailesine ulaşır, Gürcistan'a kaçak geçip oradan onlara para göndereceğini söyler. Bu sırada Buke, Harun'u hastaneye yetiştirir ancak Harun'un durumu ağırdır ve hemen ameliyata alınır. Niyazi, Gürcistan'a geçmeden önce son kez Buke'yi görmeye gider. Olay tüm kasabada duyulmuştur, jandarma her yerde Niyazi'yi aramaktadır. Niyazi Buke'nin yardımıyla kasabadan çıkmayı başarır. Gürcistan'a geçmek üzereyken ailesinden hiç beklemediği bir haber alır.


Benim için Üzülme 49. Bölüm yayınlandı. Benim için Üzülme 49. Bölüm de izleyeceğiniz gibi heyecanlı dadikalar sizleri beklemektedir. Benim için Üzülme 49. Bölüm izlemek için hazır olun ve dizinin keyfine varın. Yerli dizi izlemek için bizi tercih etmeye devam edin.

Benim için Üzülme 49. Bölüm izle izlemek için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder