10 Şubat 2014 Pazartesi

Benim Yolum - Cloclo Türkçe Dublaj Full HD izle

Benim Yolum - Cloclo Türkçe Dublaj Full HD izle filmini izlemek için sitemiz olan FilmFullHDizle.Gen.Tr 'a uğramanız yeterlidir..


En güzel, en kaliteli ve güncel filmleri sitemizden her zaman takip edebilirsiniz..


Benim Yolum - Cloclo Türkçe Dublaj Full HD izle izlemek için tıklayınız


Benim Yolum - Cloclo Türkçe Dublaj Full HD izle

Benim Yolum - Cloclo Türkçe Dublaj Full HD izle

Benim Yolum - Cloclo filmi Florent Emilio Siri'ın yönetmenliğini yaptığı Robert Knepper, Benoît Magimel, Sabrina Seyvecou, Jérémie Renier, Monica Scattini 'ın oyunculuğunu yaptığı Müzikal türünde iyi bir filmdir. Benim Yolum - Cloclo filmi 2012 yılında yapılmış ve film Fransa da çevrilmiştir . Imdb üzerinden 6.9 almış olan bu Benim Yolum - Cloclo filmini Türkçe Dublaj izleyin.

Mısır, 1949… Claude (Jérémie Renier) 10 yaşında bir çocukken bile ünlü bir şarkıcı olma hayalleri kurmaktadır. Süveyş Kanalı Şirketi’nde çalışan babasının oğlunun geleceği ile ilgili planları vardır. Süveyş Kanalı Krizi sırasında, aile Monako’ya göç etmek zorunda kalır. Claude, burada müzikal eğitimini etkili bir biçimde geliştirir ve bir caz grubunda davul çalmaya başlar. Hiç durmadan çatıştığı babası öldükten sonra, annesi ve kızkardeşi ile Fransa’ya taşınır. Müziğe olan tutkusu ona şov dünyasının kapılarını açacaktır. Claude Francois’in “Comme d’habitude” adlı şarkısı, Paul Anka ve Frank Sinatra tarafından seslendirilen İngilizce yorumu “My Way” ile kitlelere ulaşmıştır… Film gerçek bir hikayeden uyarlanmıştır.

Yerli film izlemek ve Yabanci film izlemek için bizi tercih etmeye devam edin. FullHdFilmizle.Gen.Tr

Benim Yolum - Cloclo Türkçe Dublaj Full HD izle izlemek için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder